Babysang

Skien misjonskirke Liegata 21,Skien,Norge

Vi samles torsdager mellom 11.00-13.00 i Skien misjonskirke (som regel er vi nede i beamrommet) Sosialt og godt møtested for foresatte med baby 0-12 mnd (noen babyer er også eldre enn dette) For spørsmål – Ta kontakt med Maria Therkelsen – barne- og familiearbeider i kirka. Hjertelig velkommen!

Betweenage-juleparty

Skien misjonskirke Liegata 21,Skien,Norge

Alle på 5., 6. og 7 trinn er hjertelig velkommen til Loftet i Skien Misjonskirke til juleparty! Dette blir topp! Hjertelig velkommen!

Julekonsert / Vi synger jula inn

Skien misjonskirke Liegata 21,Skien,Norge

Det blir julekonsert med blant annet Kor Beam, dansegruppa og flere voksne solister og grupper fra smk. Dette blir kjempefint! Mer info kommer. Følg med!

Familiegudstjeneste – julaften

Familiegudstjeneste på julaften som vanlig - kl 15.00   Hjertelig velkommen

Julaften – feire sammen – i Skien misjonskirke

Skien misjonskirke Liegata 21,Skien,Norge

Velkommen til god gammeldags julefeiring med god julemiddag, juletregang, julesanger - og ellers det som hører til i en god jul. Ikke sitt alene på julaften! Kom heller og feire sammen med andre i Skien misjonskirke. Feiringen starter kl 17.00 og varer til ca kl 22.00.   Ta kontakt med pastor Torbjørn Glenna for spørsmål...

Gudstjeneste 1. juledag

Skien misjonskirke Liegata 21,Skien,Norge

Det blir høytidsgudstjeneste 1. juledag kl 12.00 Velkommen!