Nyttårsfest

Skien misjonskirke Liegata 21,Skien,Norge

Martin Daland taler Inger Elisabeth Borge leder Arne Olav Lunde Hageberg har musikken   Beam for barna Kirkekaffe

Gudstjeneste ute på Hauknæsodden

Hauknæsodden Suttervikvegen 321,Skien

Førstkommende søndag inviterer vi til gudstjeneste ute på Hauknesodden kl 16.00 Roar Svengård Åkre taler Emil Byberg med team leder lovsang Vi håper at alle som har lyst, vil tilbringe hele dagen på Hauknesodden i det fine været. Det vil også bli muligheter for grilling. Ta med mat, drikke, egen stol og bord. Badetøy!

Skien misjonskirke Liegata 21,Skien,Norge

Kveldsgudstjeneste Her blir det ikke noe tilbud til barna. Se forøvrig smittevernsregler.   Vel møtt! Det blir fint å se deg!

Formiddagsgudstjeneste med nattverd

Skien misjonskirke Liegata 21,Skien,Norge

Siste tirsdag i hver måned, 29. sept, 27. okt og 24. nov, blir det formiddagsgudstjeneste med nattverd kl. 12.00 i kirkesalen ifm Bibel og kaffe.