Bli med i fellesskapet

Vi håper du vil kjenne deg hjemme og finne din plass i Skien misjonskirke, - et fellesskap for alle generasjoner, hvor vi ønsker å legge til rette for at du kan bidra med den du er. ​​​​​​

Gjennom uka har vi smågrupper som møtes, og på søndager samles storfellesskapet på tvers av alle generasjoner til gudstjeneste. Mange bidrar i kirken vår som forskjellige tjenester i ulike aktiviteter og grupper. Både før, under og etter gudstjenesten er det rikelig plass til frivillige som tjener fellesskapet sammen med stab. Har du lyst til å finne ut mer om hva som engasjerer deg? Kanskje har du en egenskap eller noe du brenner for som kan komme tydeligere frem i en samtale. Da anbefaler vi å gjennomføre en Riv-i-hjertet -samtale med en av pastorene våre.

Foto: Mattjeacock via canva.com