Gudstjenester

Gudstjenestene på søndags formiddag er vårt største treffpunkt gjennom uka. Vi er en alle-generasjoner -menighet, og det vises når vi møtes for å tilbe og tjene Gud, og bygge relasjoner. Vi kommer med forventning til Gud og det håpet Han har for verden og oss; at gudstjenesten kan være en kraftstasjon som virker i oss og får konsekvenser for de vi omgir oss med gjennom uka, - som ringer i vann.

Tema for høsten 2024 er Levende Tro.

Barn fra barnehagealder og helt opp til og med 8. klasse har eget opplegg underveis i gudstjenesten, som heter Beam.

De fleste søndager starter gudstjenesten kl. 11.00, og vi inviterer ofte til kirkekaffe etterpå. Unntaksvis har vi gudstjenester til andre tider, somfor eksempel i adventstiden, og noen søndager i året feirer vi Alle Sammen -gudstjeneste, som er for alle generasjoner. Følg med i kalenderen for datoer og tidspunkt.

Velkommen til gudstjeneste og Beam!

Foto: Morten Bjerk, mortenbjerkfoto.no