Laster Hendelser
fredag

Menighetstur til Vegårtun

1. oktober 2021, 18:00 - 3. oktober 2021, 18:00
  • Beklager. Denne hendelse har allerede funnet sted.

Bli med på Skien misjonskirkes menighetstur 1. – 3. oktober 2021!

Se for deg følgende:

Vegårtun første helg i oktober, masse folk fra menigheten, nye venner, god mat, samlinger og møter, lovsang, barn, ungdom, voksne og eldre, fint høstvær, kanskje et morgenbad i Vegår, leker, konkurranser, gøy og morro.

Har du lyst til å være med?

Dette er en av de viktigste helgene som vi har sammen i Skien misjonskirke.

Har du vært en del av menigheten, eller er du relativt ny? Det spiller ingen rolle! For ALLE er velkommen!

Vi åpner påmeldingen nå – og du får alle pengene refundert, dersom det viser seg at det ikke vil være mulig å gjennomføre – men vi tror at det kommer til å gå!

Nytt av året – er også innføringen av «familie makspris». Detaljer rundt dette vil du se i påmeldingen.

Detaljert program for helgen samt mer informasjon, kommer over sommeren – men meld deg på – og hold av helgen, allerede nå!

MERK: I påmeldingen MÅ du legge inn eventuelle allergier OG du har mulighet til å legge inn hvem du ønsker å sove på rom sammen med. Vi kan ikke love at alle ønsker blir innfridd, men vi skal gjøre så godt vi kan. Ta kontakt med oss, dersom du har spørsmål eller ønsker å utdype noe.

Påmeldingen finner du her: https://www.checkin.no/event/32727/skien-misjonskirkes-menighetstur-til-vegaartun

Start: 1. oktober 2021, 18:00
End: 3. oktober 2021, 18:00