Konfirmanter på tur

22-24 april satte 36 konfirmanter og ledere seg forventningsfulle i biler på vei til Hove Leirssenter.
Over 20 grader i lufta, sol, digg stemning og gjengen var klare for en actionfylt helg.

På Hove ble vi møtt med servering av en rykende fersk lasagne og det var god stemning rundt bordene. Gode og mette gikk vi bort i klatreparken. Der møtte Pete og Ann oss. De gav oss et sikkerhetskurs og sendte oss opp som apekatter i trærne. 10 meter opp var det på det høyeste punktet og vi hørte gledeshyl og latter, men hos noen slo nok pulsen ekstra fort. Blant annet hos ungdomspastorn.

Lørdagen ble konfirmantene vekket av sang og sola som skinte på oss. Det var klart for aktiviteter og konfirmantene fikk være med på Escaperoom og LaserTag. De som spilte Escaperoom ble låst inn i en bunkers der de fikk 60 minutter på å løse oppgaver og komme seg ut. Mange kreative ideer fra konfirmantene, noen prøvde og jukse litt, men det var altså ingen som greide
løsningen. Men det var gøy. Resten av gjengen løp rundt i skogen og spilte LaserTag. Konkurranseinstinktet slo til og det var høy innsats. Folk krøp på bakken, gjemte seg bak trærne og hoppet ned i grøfter. Etterpå byttet gruppene, slik at alle fikk prøve begge aktivitetene.

Resten av dagen gikk til smash, volleyball og mer volleyball. På kvelden imponerte konfirmantene med underholdning. De hadde fått i oppgave og lage reklame for et produkt som ennå ikke finnes . Det ble gjennomført med kreativitet og stil. Kan nevne pafyme for lik, EarApp og produkt for å skaffe seg fett hår. Vi avsluttet kvelden med mafia,
og stemninga var sprudlende 🙂

Søndag gikk til rydding, vasking og mer volleyball!

FOR en helg!!! FOR en gjeng med konfirmanter! og ikke minst FOR en gjeng med ledere.

Konfirmantene konfirmeres 07. mai, og vi er så stolte av den fine gjengen vår. 34 nydelige ungdommer 🙂

Lurer du på å være konfirmant i Skien Misjonskirke 22/23? Ta kontakt med ungdomspastor Malin

malin@skienmisjonkirke.no / 92618798